Results 1 to 8 of 8

Thread: Fly On The Steelers Airplane

  1. #1
    Vet Tech SteelerBee43's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Hazard,Ky
    Posts
    3,050

    Fly On The Steelers Airplane

    [MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=yaFpqNoLDuM[/MEDIA]




  2. #2
    AZ_Steeler's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Arizona
    Posts
    19,358
    That is awesome!!!

  3. #3
    BlitzburghRockCity's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Central PA.
    Posts
    54,683
    My Mood
    Curmudgeon
    Hell yeah, that thing is awesome !

  4. #4
    BlitzburghNation's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Hazard,Ky
    Posts
    7,874
    I want one Awesome

  5. #5
    Snake Champion steelersgal86's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    painesville, ohio
    Posts
    14,757
    My Mood
    Smokin
    That is sooo cool I want to go on it


    Thanks for the sig Flea

  6. #6
    Waterboy MystikDown's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    California
    Posts
    4

    How do i get a ticket?

    that is AWESOME!!!! I would give anything to get on that plane! Wonder how much a ticket costs??? lol. ::::Counting money now:::: That totally Rocks!!!

  7. #7
    Draft Pick popstaala's Avatar
    Join Date
    Dec 2008
    Location
    Snellville, GA
    Posts
    315
    that is the most beautiful looking airplane ever
    DEFENSE

  8. #8
    SA's Bouncer
    DIESELMAN's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Brandenburg, Ky.
    Posts
    7,492
    My Mood
    Addicted
    Thats cool.......$75,000? all they painted was the *** end?


    If you don’t stand behind our troops.....Please feel free to stand in front of them!!!


    "Give me a 6 pack, half hour of rest and lets go play them again....We can beat them."
    --Jack Lambert

    "They say that when you're the champs, everybody will try to beat you. Well, I'm glad we're the champs, so bring 'em on, bring 'em all on. If we die, we ain't gonna die running. It's gonna be a fight."
    --Joe Greene

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Steelers Q & A: Scott Brown answers your questions
    By Stlrs4Life in forum Steelers Talk
    Replies: 1
    Last Post: 02-06-2008, 09:29 PM
  2. Old School Gospel
    By FC FURY in forum Steelers Talk
    Replies: 11
    Last Post: 01-23-2008, 07:48 AM
  3. The Gospel 4..The Steelers take over the Desert
    By AZ_Steeler in forum Steelers Talk
    Replies: 31
    Last Post: 09-28-2007, 06:30 PM
  4. Replies: 14
    Last Post: 12-18-2006, 12:30 AM
  5. Spreading the GOSPEL: Steelers vs. Ravens Breakdown
    By Iron City South in forum Steelers Talk
    Replies: 9
    Last Post: 11-25-2006, 11:37 AM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •