Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 27

Thread: Fatboy LenDale White.....

          
   
   
    Bookmark and Share
  1. #1
    SA's Bouncer
    DIESELMAN's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Brandenburg, Ky.
    Posts
    7,492
    My Mood
    Addicted

    Fatboy LenDale White.....

    LenDale White weighed in at over 260 pounds when he checked in to Tennessee's offseason conditioning program. He finished last season at 230 pounds. At least he showed up. White apparently hasn't learned much after gaining a reputation for a lazy work ethic as a rookie. He has a golden opportunity to be quality starter this year, but doesn't appear to want it that badly.


    If you donít stand behind our troops.....Please feel free to stand in front of them!!!


    "Give me a 6 pack, half hour of rest and lets go play them again....We can beat them."
    --Jack Lambert

    "They say that when you're the champs, everybody will try to beat you. Well, I'm glad we're the champs, so bring 'em on, bring 'em all on. If we die, we ain't gonna die running. It's gonna be a fight."
    --Joe Greene

  2. #2
    Dayton Steel BB2W's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Your Mom's
    Posts
    2,180
    Beefy...



  3. #3
    House of Steel
    Guest
    Yeah, and there were a few folks in here that wanted the Steelers to draft the fat ***.

  4. #4
    Ambridge's Avatar
    Join Date
    Jan 2007
    Location
    Dale City, Virginia
    Posts
    1,212
    My Mood
    Angry
    30+lbs in a little over two months??
    Sounds like the only movement-activity Lendale has done is using his hand to place plenty of food and beverages into his mouth.



  5. #5
    SA's Bouncer
    DIESELMAN's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Brandenburg, Ky.
    Posts
    7,492
    My Mood
    Addicted
    Quote Originally Posted by House of Steel View Post
    Yeah, and there were a few folks in here that wanted the Steelers to draft the fat ***.
    no doubt!! LMAO!!

    Quote Originally Posted by Ambridge
    30+lbs in a little over two months??
    Sounds like the only movement-activity Lendale has done is using his hand to place plenty of food and beverages into his mouth.
    40 more lbs. and he can challenge for a OL position, he shouldn't have a problem with that.


    If you donít stand behind our troops.....Please feel free to stand in front of them!!!


    "Give me a 6 pack, half hour of rest and lets go play them again....We can beat them."
    --Jack Lambert

    "They say that when you're the champs, everybody will try to beat you. Well, I'm glad we're the champs, so bring 'em on, bring 'em all on. If we die, we ain't gonna die running. It's gonna be a fight."
    --Joe Greene

  6. #6
    Reppin' 724
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Goldsboro, NC- But from Beaver Falls, PA
    Posts
    5,223
    When is Clayton going to start trade rumors?

  7. #7
    K Train's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    In hell
    Posts
    18,258
    its a shame, he has the potential and ability to be great

  8. #8
    SA's #1 Pirates Fan Tetris Champion Black@Gold Forever32's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Michigan City, IN
    Posts
    12,977
    My Mood
    Mad
    I'm so glad the Steelers didn't draft White last year.

  9. #9
    House of Steel
    Guest
    Who is the guilty ones that wished the Steelers drafted him....hmmm. K-train?

  10. #10
    SA's #1 Pirates Fan Tetris Champion Black@Gold Forever32's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Michigan City, IN
    Posts
    12,977
    My Mood
    Mad
    Quote Originally Posted by House of Steel View Post
    Who is the guilty ones that wished the Steelers drafted him....hmmm. K-train?
    Not I thats for sure I joined Steelers Fever right before the draft last year and I stated how I wanted the Steelers to trade up for Holmes when alot of Steelers fans wanted "Doughboy " oh I mean LenDale White.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. LenDale White in a Fight
    By Koopa in forum Steelers Talk
    Replies: 15
    Last Post: 08-15-2006, 05:09 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •