Page 17 of 39 FirstFirst ... 7151617181927 ... LastLast
Results 161 to 170 of 389

Thread: Game 2: Jets at Steelers, 9/16/2012 - 4:25pm

          
   
   
    Bookmark and Share
  1. #161
    Ratbird Slayer Farrior Fan's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Richmond, VA
    Posts
    2,498
    damn, RG3 mania is about to hit a fever pitch

  2. #162
    Ratbird Slayer Farrior Fan's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Richmond, VA
    Posts
    2,498
    did they just say Weeden had over 300 yards???? lmao at Bungles D

  3. #163
    BlitzburghRockCity's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Central PA.
    Posts
    54,683
    My Mood
    Curmudgeon
    Ravens lost, Patriots lost.. my kid won their soccer game 9-3 today...yeah so far it's good..bring it home Steelers!!

  4. #164
    Veteran scudmissile29's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Deep in Flacco's wife
    Posts
    2,154
    My Mood
    Addicted
    Quote Originally Posted by Black@Gold Forever32 View Post
    LeBeau should have retired after Super Bowl XLIII......I do expect this offense to be a top 10 unit.........Its all on Todd Haley......The players still have to execute on offense but no bizarre play calling........That last drive was excellent play calling...........
    i agree.

    colts forum say their offense is "too conservative"

    LOL!

  5. #165
    Living Legend Steelersfan's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    7,115
    My Mood
    Addicted

    Re: Game 2: Jets at Steelers, 9/16/2012 - 4:25pm

    Quote Originally Posted by Flame View Post
    We need Lebeau gone for that, his schemes are weak.

    I don't expect this offense to be a top 10 this year, maybe a top 15.

    But at least out of this game, I love Timmons now, I've been a big vocal hater but that crushing hit on Sanchez has made me like him.
    Weak, yup. Steelers D has sucked for so long now it is ridiculous. You would think as bad as the scheme is he would of been fired years ago.

    Sent from my DROID RAZR using Tapatalk 2

  6. #166
    Veteran scudmissile29's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Deep in Flacco's wife
    Posts
    2,154
    My Mood
    Addicted
    holy **** reggie bush 170 yards

  7. #167
    BlitzburghRockCity's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Central PA.
    Posts
    54,683
    My Mood
    Curmudgeon
    Steelers 4/7 on 3rd downs. Ben 13/16 overall...

  8. #168
    Ratbird Slayer Farrior Fan's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Richmond, VA
    Posts
    2,498
    Quote Originally Posted by Flame View Post
    i agree.

    colts forum say their offense is "too conservative"

    LOL!
    just wait Colts fans! What the hell are they complaining about? BA got them a win about 14 weeks earlier than last year.

  9. #169
    Veteran scudmissile29's Avatar
    Join Date
    Mar 2010
    Location
    Deep in Flacco's wife
    Posts
    2,154
    My Mood
    Addicted
    Quote Originally Posted by Steelersfan View Post
    Weak, yup. Steelers D has sucked for so long now it is ridiculous. You would think as bad as the scheme is he would of been fired years ago.

    Sent from my DROID RAZR using Tapatalk 2
    yah, only reason why he's not been fired is he's a HOF, won a ring with us and had a couple of #1 defenses.

    It's time to move on, or change it up.

  10. #170
    Ratbird Slayer Farrior Fan's Avatar
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Richmond, VA
    Posts
    2,498
    Quote Originally Posted by Steelersfan View Post
    Weak, yup. Steelers D has sucked for so long now it is ridiculous. You would think as bad as the scheme is he would of been fired years ago.

    Sent from my DROID RAZR using Tapatalk 2
    yeah, 1st in overall D last year. lol

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Game 1: Steelers at Broncos, 9/9/2012 - 8:20pm
    By BlitzburghRockCity in forum Steelers Game Day
    Replies: 275
    Last Post: 09-10-2012, 04:04 PM
  2. Preseason: Steelers vs Bills - Game 3 - 8/25/2012 7pm
    By BlitzburghRockCity in forum Steelers Game Day
    Replies: 269
    Last Post: 08-25-2012, 10:50 PM
  3. Preseason: Steelers vs Eagles - Game 1 - 8/9/2012 - 7:30pm
    By BlitzburghRockCity in forum Steelers Game Day
    Replies: 286
    Last Post: 08-10-2012, 03:34 AM
  4. Steelers vs Broncos - Wildcard Game - 1/8/2012, 4:30pm
    By BlitzburghRockCity in forum 2011 Steelers Gameday
    Replies: 1211
    Last Post: 01-10-2012, 03:06 PM
  5. Steelers vs Browns, Game 16, 1/1/2012, 4:15
    By BlitzburghRockCity in forum 2011 Steelers Gameday
    Replies: 597
    Last Post: 01-01-2012, 08:11 PM

Tags for this Thread

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •