Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 17

Thread: 2 Post-Gazette Articles; A case made for both Whiz & Grimm

          
   
   
    Bookmark and Share
  1. #1
    The Absolute Truth Koopa's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Kingsville, Texas
    Posts
    9,321
    My Mood
    Ratbirds

    2 Post-Gazette Articles; A case made for both Whiz & Grimm

    i'm to lazy to start 2 threads, and i figure they are pretty much the same but different ppl, and if i start 2 threads both of them we'll all pretty much be saying the same **** about who we want, so why not kill 2 birds with 1 stone lol

    first article: http://www.post-gazette.com/pg/07011/752974-66.stm

    it's about whiz

    second article: http://www.post-gazette.com/pg/07011/752956-66.stm

    about grimm


    these are two very good articles, and the more i read on grimm the more i can't stand it cause i'm trying to say **** grimm but everytime i read a new article it makes me kind of want him as our head coach lol

    at this point i am so torn between whiz and grimm, i know who ever gets the job is gonna do great, and i'm sure who ever leaves will succeed if they go to the right situation, so any team not named the raiders or cardinals will be good for either of these coaches......even though it's still not out of the question that we can still keep both on board for at least one more season....
    Last edited by Koopa; 01-11-2007 at 04:07 AM.
    "SA, it's more than a FEVER it's an ADDICTION" -BlacknGold Bleeder

  2. #2
    SA's Bouncer
    DIESELMAN's Avatar
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    Brandenburg, Ky.
    Posts
    7,492
    My Mood
    Addicted
    Lazy Mother ****er...lol....good articles kinda makes you want to flip a quarter. The Rooneys know whats up and will give us the best of all the choices. Whats interesting is Whiz had a 3 hour interview


    If you don’t stand behind our troops.....Please feel free to stand in front of them!!!


    "Give me a 6 pack, half hour of rest and lets go play them again....We can beat them."
    --Jack Lambert

    "They say that when you're the champs, everybody will try to beat you. Well, I'm glad we're the champs, so bring 'em on, bring 'em all on. If we die, we ain't gonna die running. It's gonna be a fight."
    --Joe Greene

  3. #3
    BlitzburghRockCity's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Central PA.
    Posts
    54,683
    My Mood
    Curmudgeon
    Yeah you are lazy, lazy enough to not title your damn thread right so people like Capt. can start another one

    Really though at this point both have their positive points and both have the backing of the players. Everybody respects them and listens to them so at this point it's hard to say if one of them is a clear cut above the other.

  4. #4
    Living Legend Steelersfan's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    7,116
    My Mood
    Addicted
    If we end up keeping both of them I would like to see Grimm get the job and keep Wiz as OC. If Wiz gets the job we may be looking at a new OC which you never know how it will work out. But then again maybe Wiz would call his own plays?

  5. #5
    SA's #1 Pirates Fan Tetris Champion Black@Gold Forever32's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Michigan City, IN
    Posts
    12,977
    My Mood
    Mad
    Quote Originally Posted by Steelersfan View Post
    If we end up keeping both of them I would like to see Grimm get the job and keep Wiz as OC. If Wiz gets the job we may be looking at a new OC which you never know how it will work out. But then again maybe Wiz would call his own plays?
    Why not just make Grimm OC if Whiz becomes the HC? I know if Grimm came back he would still be assistant HC and Oline coach but I think he could handle OC also.

  6. #6
    The Absolute Truth Koopa's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Kingsville, Texas
    Posts
    9,321
    My Mood
    Ratbirds
    well it says two articles, and i only ever post articles from the post gazette so that should be a clue.....2 threads of pretty much the same **** is pretty ****ing retarded if you ask me
    "SA, it's more than a FEVER it's an ADDICTION" -BlacknGold Bleeder

  7. #7
    Reppin' 724
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Goldsboro, NC- But from Beaver Falls, PA
    Posts
    5,223
    Quote Originally Posted by Steelersfan View Post
    If we end up keeping both of them I would like to see Grimm get the job and keep Wiz as OC. If Wiz gets the job we may be looking at a new OC which you never know how it will work out. But then again maybe Wiz would call his own plays?
    I gotta agree with you on this one.

  8. #8
    The Absolute Truth Koopa's Avatar
    Join Date
    Jul 2006
    Location
    Kingsville, Texas
    Posts
    9,321
    My Mood
    Ratbirds
    i thought i read somewhere that if whiz is hired as a head coach here or else where, that our wr coach will be promoted to offensive coordinator
    "SA, it's more than a FEVER it's an ADDICTION" -BlacknGold Bleeder

  9. #9
    Reppin' 724
    Join Date
    Nov 2006
    Location
    Goldsboro, NC- But from Beaver Falls, PA
    Posts
    5,223
    Arians as our O-coord? Hmmmm he has done a lot with our WR's IMO

  10. #10
    BlitzburghRockCity's Avatar
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Central PA.
    Posts
    54,683
    My Mood
    Curmudgeon
    Quote Originally Posted by koopa View Post
    well it says two articles, and i only ever post articles from the post gazette so that should be a clue.....2 threads of pretty much the same **** is pretty ****ing retarded if you ask me


    step back from the beer college boy and do your homework !

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. Post Gazette: Parker made a successful run at a few team records
    By BlitzburghRockCity in forum Steelers Talk
    Replies: 5
    Last Post: 11-14-2006, 11:34 PM

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •