PDA

View Full Version : Ravens vs. Steelers - AFC Divisional Round Playoffs



Pages : 1 2 3 4 [5]

steelersbabex25
01-15-2011, 07:26 PM
This conservative BS is what is going to kill us next week

next week? we need to get through this week first!

SteelDad
01-15-2011, 07:26 PM
They're going to get great field position

coach
01-15-2011, 07:26 PM
why is BA still coaching?

He must have pictures.

steelersbabex25
01-15-2011, 07:27 PM
holding

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:27 PM
they better call holding

BlitzburghRockCity
01-15-2011, 07:27 PM
Its coming back

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:27 PM
He must have pictures.

agreed

SteelDad
01-15-2011, 07:27 PM
It's coming back but ****ing BA is going to lose this game for us!!

JensK
01-15-2011, 07:28 PM
Fox have to be leading us in penalties this year (if we don't look at oline.. He is almost have a penalty every single game.

PHEW!!!!

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:28 PM
DEFENSE!!!!!

steelersbabex25
01-15-2011, 07:28 PM
haha this moron yelling "thats bullshit"

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:28 PM
get it back!!!

steelersbabex25
01-15-2011, 07:28 PM
you are kidding me..this cant happen right now

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:28 PM
hate heap

SteelDad
01-15-2011, 07:28 PM
Where is the pressure?

JensK
01-15-2011, 07:29 PM
I am scared...

steelersbabex25
01-15-2011, 07:29 PM
actually, looks like the offense is gonna have to win the game

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:29 PM
we need troy now!

UKSTEELER
01-15-2011, 07:29 PM
Run, run, pass

brucie blows it!

steelersbabex25
01-15-2011, 07:29 PM
Where is the pressure?

theyre all being held

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:29 PM
I am scared...

me too..we let them hang around this time

steelersbabex25
01-15-2011, 07:30 PM
3rd and goal..come on defense..where are my heart meds?

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:30 PM
no where to go

SteelDad
01-15-2011, 07:30 PM
play of the game right now

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:30 PM
Lewis looks silly

JensK
01-15-2011, 07:30 PM
Third down.. This is it defense!!!

steelersbabex25
01-15-2011, 07:30 PM
me too..we let them hang around this time

psh. we scored 17 in the 3rd. they let US hang around

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:30 PM
yes!!! no flag! shocking! love it!!

steelersbabex25
01-15-2011, 07:30 PM
niceeeee. its all on the offense now.

HUNT4SEVEN
01-15-2011, 07:31 PM
GREAT D but our offense scares me

JensK
01-15-2011, 07:31 PM
Oh hells yeah!

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:31 PM
sucked! but we gave it to them

chicagosteeler
01-15-2011, 07:31 PM
at least they won't be so freakin conservative on offense now

BlitzburghRockCity
01-15-2011, 07:31 PM
ok offense, how bad do u want it now

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:31 PM
OFFENSE!!!! Now is the time!

SteelDad
01-15-2011, 07:31 PM
Hate to harp on it, but when the offense goes conservative, this happens.

JensK
01-15-2011, 07:32 PM
Gotta get points on the board now!!!

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:32 PM
please let ben call the plays!

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:32 PM
Hate to harp on it, but when the offense goes conservative, this happens.

agreed!:cursin::cursin::cursin::cursin::cursin:

steelersbabex25
01-15-2011, 07:32 PM
so is ben gonna be making the calls..or are we gonna lose?

Farrior Fan
01-15-2011, 07:33 PM
I smell a big play by Sanders

Nolrog
01-15-2011, 07:33 PM
Ok, held them to a FG. Not so bad. Drive down and win the game as time expires here.

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:33 PM
Wow, don't know how much more I can take...but I will cowgirl up and hang in! GO STEELERS!!!

Steelers_All_Day_43
01-15-2011, 07:33 PM
Let's go

coach
01-15-2011, 07:33 PM
We will score 3, we will hold Sacko and and on a 3rd or 4th and long we'll pick him off. We will win this game now. This is where the freshness counts and why their loss at Baltimore costs them.

chicagosteeler
01-15-2011, 07:33 PM
Hate to harp on it, but when the offense goes conservative, this happens.

every time

steelersbabex25
01-15-2011, 07:33 PM
come on offense..i need a late new years present

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:33 PM
to the 35

BlitzburghRockCity
01-15-2011, 07:34 PM
Leave no doubt here, take this and win it!

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:34 PM
Let's go

bust out that 43 jersey! We need all the luck we can get!

HUNT4SEVEN
01-15-2011, 07:34 PM
We better NOT come out with that RUN RUN PASS BS this drive

steelersbabex25
01-15-2011, 07:34 PM
if anyone is saying the steelers are gonna win, they need to insert the :knockonwood: smiley immediately after. or i hold you responsible for the loss.

chicagosteeler
01-15-2011, 07:34 PM
Great field position - I was expecting it inside the 10 after the inevitable holding call

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:35 PM
Now is the time...champions or not? Make it happen!

JensK
01-15-2011, 07:35 PM
I will go with a FG, but we need to put it up with little if any time left. (They call me Captain Obvious!)

SteelDad
01-15-2011, 07:35 PM
Hopefully Tomlin, BR and BA have discussed the strategy here becuae not executing means too much time left on the clock.

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:35 PM
bomb to wallace

steelersbabex25
01-15-2011, 07:35 PM
heart pounding harder than ever. hands are shaking. i feel like im gonna vomit. sounds like a typical steelers vs. ravens game to me

coach
01-15-2011, 07:36 PM
if anyone is saying the steelers are gonna win, they need to insert the :knockonwood: smiley immediately after. or i hold you responsible for the loss.

I personally prefer the suffix;Oh Yeah, BA Sucks.

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:36 PM
I will go with a FG, but we need to put it up with little if any time left. (They call me Captain Obvious!)

Hey Captain, I will take it any way we can get it! Go STEELERS

steelersbabex25
01-15-2011, 07:36 PM
damn it ben come on

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:37 PM
every body take 3 steps backwards, turn around and spit...right now!

steelersbabex25
01-15-2011, 07:37 PM
****..not looking good now

JensK
01-15-2011, 07:37 PM
Great defensive play by Miller >.>

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:37 PM
need this conversion

BlitzburghRockCity
01-15-2011, 07:37 PM
Calm down offense, do what you have to do.

SteelDad
01-15-2011, 07:37 PM
Now were in trouble.... Better convert.

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:37 PM
mommy

HUNT4SEVEN
01-15-2011, 07:37 PM
Why try to get 20 when u need 10 our offense SUCKS

steelersbabex25
01-15-2011, 07:38 PM
HINES WARD!! WHAT A THROW WHAT A CATCH

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:38 PM
I love mommy...I mean HInes

SteelDad
01-15-2011, 07:38 PM
Love that Hines!!

chicagosteeler
01-15-2011, 07:38 PM
NICE

$$$$$$$$$$$

Farrior Fan
01-15-2011, 07:38 PM
HIN to the ES

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:38 PM
crap!

steelersbabex25
01-15-2011, 07:38 PM
of course. a good play followed up with a sack

SteelDad
01-15-2011, 07:39 PM
Dammit Bruce! Screen it, draw someting to stop the rush!

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:39 PM
shut up dierdorf

JensK
01-15-2011, 07:39 PM
Terrible playcalling to be honest.. Those routes were developing way to slow :/

Farrior Fan
01-15-2011, 07:39 PM
SCORE...i cannot handle OT

steelersbabex25
01-15-2011, 07:39 PM
damn damn damn damn damn

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:39 PM
sucked

SteelDad
01-15-2011, 07:39 PM
C'mon Manny!

JensK
01-15-2011, 07:40 PM
Great defensive play. gotta give em that...

BlitzburghRockCity
01-15-2011, 07:40 PM
Sanders need to man up, u can't let those go

steelersbabex25
01-15-2011, 07:40 PM
this sucks. youre gonna give them the ball with 2 min left. we all remember what happened on the first game of the year

Dee Mca
01-15-2011, 07:40 PM
Nothing Manny could have done. He got sandwhiched.

SteelDad
01-15-2011, 07:40 PM
Stupid! Might as well take the 5 yard penalty now we have one TO.

DanRooney
01-15-2011, 07:40 PM
come on...

chicagosteeler
01-15-2011, 07:40 PM
Time out?

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:40 PM
this sucks. youre gonna give them the ball with 2 min left. we all remember what happened on the first game of the year

don't even think it:banging:

coach
01-15-2011, 07:41 PM
Shock of shocks........................BA opens play book and happens to have a play for 3rd and 19. Go figure.

SteelDad
01-15-2011, 07:41 PM
Nothing Manny could have done. He got sandwhiched.

Agreed. Would have been a great catch.

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:41 PM
oh yes!!!!

steelersbabex25
01-15-2011, 07:41 PM
flag?

BlitzburghRockCity
01-15-2011, 07:42 PM
OMG ARE YOU KIDDING ME!!!!!!

SteelDad
01-15-2011, 07:42 PM
I just pooped my pants.

steelersbabex25
01-15-2011, 07:42 PM
ANTONIO BROWN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:42 PM
go offense!!!

JensK
01-15-2011, 07:42 PM
BROWN!?!!

BlitzburghRockCity
01-15-2011, 07:42 PM
what a clutch play, i can't breathe!!!

steelersbabex25
01-15-2011, 07:42 PM
what a ****in catch! thats how you be great!

SteelDad
01-15-2011, 07:42 PM
7 NOT 3!

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:42 PM
I just pooped my pants.

clean up quick!!! We need all the fans cheering!:tt02:

Farrior Fan
01-15-2011, 07:42 PM
brown wallace and sanders.....r u kidding me, we are so stacked at WR...if we can get a couple o lineman the AFC had better look out

SteelrFan
01-15-2011, 07:43 PM
Please score a touchdown next play so I can chill ;=)

coach
01-15-2011, 07:43 PM
Shock of shocks........................BA opens play book and happens to have a play for 3rd and 19. Go figure.

I told you, but like Steelerdad, I have to change my pants.

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:43 PM
what a ****in catch! thats how you be great!

:plus1::plus1::plus1::plus1::plus1:

RIVERS OF STEEL
01-15-2011, 07:43 PM
here we go steelers here we go

Steelers_All_Day_43
01-15-2011, 07:43 PM
Cmon everyone pray for a TD PLEASE!

chicagosteeler
01-15-2011, 07:43 PM
he had control right?

I just started breathing again

SteelDad
01-15-2011, 07:43 PM
clean up quick!!! We need all the fans cheering!:tt02:

No time. I'll clean after!

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:44 PM
now...right now!

steelersbabex25
01-15-2011, 07:44 PM
Please score a touchdown next play so I can chill ;=)

i will not chill until that clock strikes 0

HUNT4SEVEN
01-15-2011, 07:44 PM
AB baby....

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:44 PM
No time. I'll clean after!

way to b a fan!

BlitzburghRockCity
01-15-2011, 07:44 PM
That was one helluva rsk

steelersbabex25
01-15-2011, 07:44 PM
No time. I'll clean after!

thats dedication

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:45 PM
what was that

steelersbabex25
01-15-2011, 07:45 PM
that was stupid

BlitzburghRockCity
01-15-2011, 07:45 PM
keep it on the ground..comon!!!

SteelDad
01-15-2011, 07:45 PM
Are you freaking kidding me? NOW you get aggressive?

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:45 PM
ben overthrew him

JensK
01-15-2011, 07:45 PM
Awesome ****ing playcalling...

steelersbabex25
01-15-2011, 07:46 PM
holding against the steelers.

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:46 PM
I will take aggressive any way we can get it

chicagosteeler
01-15-2011, 07:46 PM
why in God's name are they passing?

steelersbabex25
01-15-2011, 07:46 PM
NEVERMIND

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:46 PM
holding against the steelers.

NOOOOO! Defenesive holding!

SteelDad
01-15-2011, 07:46 PM
HUGE penalty.

steelersbabex25
01-15-2011, 07:46 PM
am i dead?

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:46 PM
NEVERMIND

K!!!!!!

RIVERS OF STEEL
01-15-2011, 07:47 PM
can you watch this ****

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:47 PM
am i dead?

not yet...wait a minute

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:47 PM
need this TD desperately!

steelersbabex25
01-15-2011, 07:47 PM
thats fine. take time off the clock. let them call the time out...but pound it in on 3rd

Farrior Fan
01-15-2011, 07:47 PM
run it run it run it run it

BlitzburghRockCity
01-15-2011, 07:47 PM
Harbaugh going ape **** calling time out

RIVERS OF STEEL
01-15-2011, 07:47 PM
that broke the plane

SteelDad
01-15-2011, 07:47 PM
Ben could walk in on a bootleg right now.

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:48 PM
can you watch this ****

I can't but I am....OMG!!!!

SteelrFan
01-15-2011, 07:48 PM
Go home for the rest of the season Harbaugh ;=)

steelersbabex25
01-15-2011, 07:48 PM
everyone..please take 2 seconds and :pray:

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:48 PM
cmon OFFENSE!!! don't let them stop u at the goal line!

coach
01-15-2011, 07:48 PM
Some people thought we were gonna take cody last year in draft. Hellomr.Pouncey.

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:48 PM
Go home for the rest of the season Harbaugh ;=)

yes please

steelersbabex25
01-15-2011, 07:49 PM
3rd down..bring in redzone redman

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:49 PM
OMG third and goal!

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:49 PM
shut up dierdorf!

SteelrFan
01-15-2011, 07:49 PM
Surely we can make this touchdown

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:50 PM
don;t listen to Bruce...do it yourself Ben!

chicagosteeler
01-15-2011, 07:50 PM
Dierdorf needs to STFU

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:50 PM
HELL YES!!! MENDY

steelersbabex25
01-15-2011, 07:50 PM
another flag..**** **** ****

BlitzburghRockCity
01-15-2011, 07:50 PM
TOUCHDOWN MENDENHALL!!!!

steelersbabex25
01-15-2011, 07:50 PM
KEMO YOU ****

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:51 PM
I forgive KEMO

JensK
01-15-2011, 07:51 PM
TOUCHDOWN!!!!!

RIVERS OF STEEL
01-15-2011, 07:51 PM
damn. td hala lu ya

SteelDad
01-15-2011, 07:51 PM
Damn it juicy! Way to ram it in there Mendy.

Dee Mca
01-15-2011, 07:51 PM
Polamalu jr. had to jump on pile late

BlitzburghRockCity
01-15-2011, 07:51 PM
Kemo gets a personal foul, with a bullshit pile on...

steelersbabex25
01-15-2011, 07:51 PM
I forgive KEMO

that penalty is huge. i dont forgive him for ****

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:51 PM
YES SWEEZY!

SteelDad
01-15-2011, 07:52 PM
Ya, because you never did that Dierdorf....

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:52 PM
that penalty is huge. i dont forgive him for ****

okay that was dumb...I was just so happy to have scored!

steelersbabex25
01-15-2011, 07:52 PM
"theyre gonna have to kickoff back at the 15 yard line?" REALLY? and the genius of the year award goes to..

SteelrFan
01-15-2011, 07:52 PM
One minute and 33 seconds against the best Defense in the NFL. Go Steelers!!

HUNT4SEVEN
01-15-2011, 07:52 PM
Yo DEFENSE TIME TO RISE UP

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:52 PM
DEFENSE!!!!!

chicagosteeler
01-15-2011, 07:52 PM
that penalty is huge. i dont forgive him for ****

STUPID

SteelDad
01-15-2011, 07:52 PM
Polamalu jr. had to jump on pile late

He's like Baby Huey...

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:53 PM
Special teams step up!

steelersbabex25
01-15-2011, 07:53 PM
ONE MORE STOP DEFENSE. ONE MORE STOP!

Farrior Fan
01-15-2011, 07:53 PM
Some people thought we were gonna take cody last year in draft. Hellomr.Pouncey.

yeah who needs that super fatazzhttp://www.outofboundsradio.com/wp-content/uploads/2010/03/terrence-cody-weigh-in.jpg

HUNT4SEVEN
01-15-2011, 07:53 PM
WE GOT THIS:tt02::tt02::tt02::tt02:

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:53 PM
crap! at the 48?

steelersbabex25
01-15-2011, 07:53 PM
midfield..****

SteelDad
01-15-2011, 07:53 PM
THAT is why that was a dumb penalty.

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:54 PM
yeah who needs that super fatazzhttp://www.outofboundsradio.com/wp-content/uploads/2010/03/terrence-cody-weigh-in.jpg

nasty

JensK
01-15-2011, 07:54 PM
I don't like it... At all

steelersbabex25
01-15-2011, 07:54 PM
GET THAT INT DAMN IT

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:54 PM
some steeler should have caught that

SteelrFan
01-15-2011, 07:54 PM
WE GOT THIS:tt02::tt02::tt02::tt02:

An interception would be nice now!:tt02:

HUNT4SEVEN
01-15-2011, 07:54 PM
DICK blizt Gay not Troy

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:55 PM
almost!

steelersbabex25
01-15-2011, 07:55 PM
DAMN WILLIAM GAY 2nd missed int

BlitzburghRockCity
01-15-2011, 07:55 PM
OMG Gay had it!

SteelDad
01-15-2011, 07:55 PM
C'mon Bill!!

SteelDad
01-15-2011, 07:56 PM
ZIGGY!!!!!!

steelersbabex25
01-15-2011, 07:56 PM
JOE SACKO IS COULD NOT BE MORE FITTING! ONE MORE PLAY DEFENSE LETS GO!

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:56 PM
YES!!!! I love Flacco on the ground!

BlitzburghRockCity
01-15-2011, 07:56 PM
HELLO ZIGGY HOOD!

SteelrFan
01-15-2011, 07:56 PM
Pack it up Harbaugh!!

HUNT4SEVEN
01-15-2011, 07:56 PM
Say what u want but HOOD stepped up big time today

JensK
01-15-2011, 07:56 PM
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:56 PM
one more

Farrior Fan
01-15-2011, 07:56 PM
4th....we got this

SteelDad
01-15-2011, 07:56 PM
Renegade!!!!!!

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:57 PM
Ben is chewing his towel! come on D!!!!!

Farrior Fan
01-15-2011, 07:57 PM
i love housh missin that

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:57 PM
YES!!!! OMG!!! HOUSH blew it! yes!!!

BlitzburghRockCity
01-15-2011, 07:57 PM
OMG are you kidding me!!

JensK
01-15-2011, 07:58 PM
lol...

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:58 PM
loser just dropped it!

SteelDad
01-15-2011, 07:58 PM
Couldn't happen to a nicer guy.

steelersbabex25
01-15-2011, 07:58 PM
HOW ABOUT THAT DROPPPPPP?!!?!?!?!/!?!?!?!?1?1!!?!

:steelers1:

coach
01-15-2011, 07:58 PM
Still not our best game.

HUNT4SEVEN
01-15-2011, 07:58 PM
HERE WE GO STEELERS HERE WE GO

chicagosteeler
01-15-2011, 07:58 PM
MWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:58 PM
Jets at home or go into foxborough and wipe out the Pats? HMMM

Farrior Fan
01-15-2011, 07:59 PM
bring on the Pats.....scratch that...go JETS

steelersbabex25
01-15-2011, 07:59 PM
im now dead. i think im in heaven.

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:59 PM
Couldn't happen to a nicer guy.

I second that!

steelersbabex25
01-15-2011, 07:59 PM
Still not our best game.

not now. we'll critque it later. but for right now,

GO STEELERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

RIVERS OF STEEL
01-15-2011, 07:59 PM
in my lifetime i have never seen one like this congratulations to every steeler player ever.

SteelDad
01-15-2011, 07:59 PM
Holy ****. I can't believe what I just saw.

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 07:59 PM
Did not see this final score at all, but I love it!!!

Dee Mca
01-15-2011, 08:00 PM
who we want to win tomorrow?
Jets or ravens

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 08:00 PM
im now dead. i think im in heaven.

This is definitely Heaven! God loves the Pittsburgh Steelers!

ChicagoBeers
01-15-2011, 08:00 PM
:clap:Greetings and congratulations Steeler Addicts! I just got done watching this incredible football game from my living room in Chicago. Got a wild hair halfway thru the third quarter and went looking for a Steelers forum to see what their fans were saying and you guys have not disappointed. Great fans for sure. I can only hope the Bears were watching this game and getting inspired by the Ravens in the first half and your mighty Steelers in the second. Best of luck in the AFC Championship game!

Farrior Fan
01-15-2011, 08:00 PM
karmas a bitch isn't it TJ?http://www.2010-super-bowl.com/pix/tj.jpg

SteelrFan
01-15-2011, 08:01 PM
Great Game, Steelers kept us on our knees and edge of our seats one more time ;=)

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 08:01 PM
in my lifetime i have never seen one like this congratulations to every steeler player ever.

I believe this is the best game I have ever seen! I am totally speechless! WOW!:tt02:

SteelrFan
01-15-2011, 08:02 PM
karmas a bitch isn't it TJ?http://www.2010-super-bowl.com/pix/tj.jpg

PERFECT !
haha
:yellowthumb:

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 08:02 PM
karmas a bitch isn't it TJ?http://www.2010-super-bowl.com/pix/tj.jpg

oh yeah!

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 08:03 PM
Great Game, Steelers kept us on our knees and edge of our seats one more time ;=)

Hopefully, next week we just kill whoever we play! I can't take another one like this!

steelersbabex25
01-15-2011, 08:03 PM
my stomach hurts..i have to go somewhere for like 20 min. i expect to get back to a **** ton of threads that ill need to respond to

SteelrFan
01-15-2011, 08:04 PM
:clap:Greetings and congratulations Steeler Addicts! I just got done watching this incredible football game from my living room in Chicago. Got a wild hair halfway thru the third quarter and went looking for a Steelers forum to see what their fans were saying and you guys have not disappointed. Great fans for sure. I can only hope the Bears were watching this game and getting inspired by the Ravens in the first half and your mighty Steelers in the second. Best of luck in the AFC Championship game!

Hey Chicago fan Thanks for the wishes Hope your Bears win.

HUNT4SEVEN
01-15-2011, 08:05 PM
WHO RIDE?

RIVERS OF STEEL
01-15-2011, 08:06 PM
GO JETS

coach
01-15-2011, 08:06 PM
not now. we'll critque it later. but for right now,

GO STEELERS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

You're right.

coach
01-15-2011, 08:07 PM
Hopefully, next week we just kill whoever we play! I can't take another one like this!

Honestly, I'm spent.

kgreen
01-15-2011, 08:09 PM
GO JETS



^^^^^THIS

AnotherBearFan
01-15-2011, 08:09 PM
:clap:Greetings and congratulations Steeler Addicts! I just got done watching this incredible football game from my living room in Chicago. Got a wild hair halfway thru the third quarter and went looking for a Steelers forum to see what their fans were saying and you guys have not disappointed. Great fans for sure. I can only hope the Bears were watching this game and getting inspired by the Ravens in the first half and your mighty Steelers in the second. Best of luck in the AFC Championship game!

I second this statement and did the exact same thing! Hope to see yall in the SB!

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 08:10 PM
I second this statement and did the exact same thing! Hope to see yall in the SB!

I would love that game! The Bears D against ours? Totally awesome!

StlersGuy
01-15-2011, 08:10 PM
What a game...next up jets/pats


*Sent from my HTC EVO using Tapatalk Pro.

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 08:11 PM
WHO RIDE?

WE RIDE!:grin1:

kgreen
01-15-2011, 08:14 PM
WE RIDE!:grin1:

LET'S RIDE ON THREE!

coach
01-15-2011, 08:15 PM
When you give up 21 unanswered, you shouldn't expect to win. When you do, you should expect to go to the Super Bowl.

Gooddell Castro can bit me.

Bucsfan4ever
01-15-2011, 08:15 PM
WHAT A GAME!!! CONGRATS, STEELER ADDICTS!!:cope:

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 08:16 PM
Thats right Jaime, 7 consecutive wins for Ben over the Rats

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 08:17 PM
Congratulations SteelerNation!

Farrior Fan
01-15-2011, 08:29 PM
WHO RIDE?

that will be the longest ride home ever:lol:

nuclearchihuahuas
01-15-2011, 08:32 PM
Enjoy this...what an awesome game!

JollyRob68
01-15-2011, 08:32 PM
GREAT JOB STEELERS

steelersgal86
01-15-2011, 08:58 PM
wow...great job Steelers!!! my dad said we all need shirts that say we survived the 2011 ravens/steelers game...and I think he is right:tt02:

BlitzburghRockCity
01-15-2011, 09:05 PM
1247 posts in this thread as of now...thank you all for such a great time in here tonight!

steelersbabex25
01-15-2011, 09:08 PM
I'm sorry, I just have to..

WHO DEY?

even though it's the wrong team.

steelersgal86
01-15-2011, 09:15 PM
:danceshout: :woot: bye bye ravens