PDA

View Full Version : Young, But DieHard Steeler Fan



steelfanatic
07-20-2009, 12:15 PM
Hello Steeler Addicts,
I've been a steeler fan since i was little, i guess im still little now compared to most people on here, im only 16 years old. Im from northwestern PA and i attend alot of the steeler games both preseason and postseason. Im great with stats and I try to keep myself up to date with all the latest steelers news. My room is like the hall of fame for the steelers, i have many autographed plaques that include Jack Ham, L.C. Greenwood, Hines Ward, Ben Roethilsbeger(with rookie card), and more. I've visted this site many times but never registered until now. So far im really enjoying this site and i can't wait for the new season and being able to talk with other steeler fans that are just as crazy as I am. LETS GO FOR #7!!!!!

Sir Blitzelot
07-20-2009, 12:43 PM
:tt02: :welcome: :fever: :tt02:

PsychoWard
07-20-2009, 12:45 PM
:sup: and :welcome:

Captcoolhand
07-20-2009, 12:45 PM
:sup: and :welcome:

steelersgal86
07-20-2009, 01:28 PM
:hiya: :welcome:

Callax
07-20-2009, 02:45 PM
Welcome to THE LIGHT!!!

Enjoy and discuss your brains out!!

steelers4life66
07-20-2009, 07:39 PM
:sup: Little dude?:welcome:

NOVA STEELERS
07-21-2009, 01:06 AM
:welcome: enjoy the site :cope:

ejsteeler
07-21-2009, 03:32 PM
:welcome: Have a blast μμμμμμ

AZ_Steeler
08-06-2009, 01:34 AM
:welcome:

SteelerNC
08-06-2009, 07:29 AM
We accept Steeler fans of all ages. Just ask Steelergal, shes old as dirt and we put up with her. haha

steelersgal86
08-06-2009, 07:33 AM
:hiya: :welcome:





We accept Steeler fans of all ages. Just ask Steelergal, shes old as dirt and we put up with her. haha

haha...you are soooo funny....remember you are only as old as you feel :greengrin:

Captcoolhand
08-06-2009, 09:36 AM
:hiya: :welcome:






haha...you are soooo funny....remember you are only as old as you feel :greengrin:If that's the case I must be dirt. :duh:

steelersgal86
08-06-2009, 09:43 AM
If that's the case I must be dirt. :duh:

:rofl: OLDER THAN DIRT :rofl:

Captcoolhand
08-06-2009, 11:37 AM
:rofl: OLDER THAN DIRT :rofl:Experience baby get it right

steelersgal86
08-06-2009, 11:38 AM
Experience baby get it right

:rofl: yeah experience at being old...you can have it :rofl:

lloydfan4life
08-10-2009, 09:42 PM
Welcome to Steeler Addicts, steelfanatic!
Age doesn't matter, you're still a vital part of Steeler Nation!
Enjoy the site! :cope:

PS... pay no attention to SG. No matter WHAT she says, she actually IS older than dirt!
Some of us younger guys on here refer to her as Granny Gretchen! :lol: :hide:

PsychoWard
08-10-2009, 09:48 PM
Welcome to Steeler Addicts, steelfanatic!
Age doesn't matter, you're still a vital part of Steeler Nation!
Enjoy the site! :cope:

PS... pay no attention to SG. No matter WHAT she says, she actually IS older than dirt!
Some of us younger guys on here refer to her as Granny Gretchen! :lol: :hide:

:ditto:

that's the truest thing that has ever been posted!!!

steelersgal86
08-10-2009, 10:21 PM
:ditto:

that's the truest thing that has ever been posted!!!

:bigfinger:


Welcome to Steeler Addicts, steelfanatic!
Age doesn't matter, you're still a vital part of Steeler Nation!
Enjoy the site! :cope:

PS... pay no attention to SG. No matter WHAT she says, she actually IS older than dirt!
Some of us younger guys on here refer to her as Granny Gretchen! :lol: :hide:

well what does that make you :thinking: You are ALOT older than me :nahnah:

lloydfan4life
08-11-2009, 08:43 AM
:bigfinger:



well what does that make you :thinking: You are ALOT older than me :nahnah:

:lol:

:duh: C'mon GG... It's the internet.... I can be any age I want to be :banana:.... unlike you, we all know you're ancient.
http://i226.photobucket.com/albums/dd95/lloydfan4life/Misc%20II/oldwomanpointing.gif

steelersgal86
08-11-2009, 08:50 AM
:duh: C'mon GG... It's the internet.... I can be any age I want to be :banana:.... unlike you, we all know you're ancient.

:lol: You can also be anything you want to be on the internet.... :lol: wow...your only 8 years older than me....:thud: that is scary....because you are a very old man ;) are you lying about your age :thinking: