PDA

View Full Version : Steeler Condoms



steelers4life66
03-28-2009, 11:40 AM
I don't know who put this together but they did a good job. :hilarious:

http://www.youtube.com/watch?v=a04AAYjZpV0

SteelerBee43
03-28-2009, 01:24 PM
:rofl: oh come on now 66 you know you made this......:rofl:

steelers4life66
03-28-2009, 02:25 PM
:rofl: oh come on now 66 you know you made this......:rofl:

I wish I had that much video talent.

ItAintEasyBeingPeazy
03-28-2009, 04:59 PM
lol ejaculate reception

Callax
03-28-2009, 05:35 PM
That was really Funny!!!
I was laughing my A$$ off over that!!
Whoever made it
FANTASTIC JOB!!!!
VERY FUNNY!!!!!

BlitzburghNation
03-28-2009, 06:20 PM
:hilarious::hilarious::hilarious:

PsychoWard
03-29-2009, 11:25 AM
Thats some funny stuff!!!!:haha:

LarryNJ
03-29-2009, 07:42 PM
If you have an erection that last more than 4 hours you've been watching the game! :lol:

TampaSteelGirl
03-31-2009, 09:42 PM
OMG!! that is so funny!! I want that tshirt!!!

steelersgal86
04-01-2009, 08:01 AM
OMG!! that is so funny!! I want that tshirt!!!

I do to...that was great :clap::clap:

Captcoolhand
04-01-2009, 08:01 AM
That was alright! :yellowthumb:

seth_westover
04-01-2009, 11:02 AM
that has to be the funniest thing i have ever seen! lol i totally want one of the shirts! lol

STEEL CITY TANK
04-01-2009, 02:35 PM
LMAO LOL :grin1::hehheh::haha:

SteelerNC
04-01-2009, 02:40 PM
OMG...THIS IS SOOO FUNNY!!!!

Stlrs4Life
04-04-2009, 11:26 PM
That is hilarious!