PDA

View Full Version : Ravens vs. Steelers (Wk. 9) MNF



AZ_Steeler
11-02-2007, 03:19 PM
http://i90.photobucket.com/albums/k250/azsteeler/teams/bal.gif vs. http://i90.photobucket.com/albums/k250/azsteeler/teams/pit.gif

Monday November 5, 2007
Heinz Field - 8:30 PM EST


Team Stats and Rankings
Ravens||Steelers
3rd, AFC North|Standing|1st, AFC North
326.7 ypg (15th)|Offense|361.1 ypg (4th)
216.7 ypg (16th)|Passing|202.0 ypg (21st)
110.0 ypg (16th)|Rushing|159.1 ypg (1st)
268.0 ypg (2nd)|Defense|256.9 ypg (1st)
Lost 1|Streaks|Won 1



We could probably call this "Revenge Game I" after the thumping the Ravens put on the Steelers in both games last year! Those two losses are definitely something the Steelers want to erase and hopefully return the favor becasue they were completely owned by the Ravens last year. The combined numbers were just staggering and left a bad taste in everyone's mouth for sure.

This year though things are different. The Steelers are tops in the AFCN but the Ravens are clipping at their heals, so this is a great opportunity to start to separate themselves from everyone else in the North. Plus the Steelers have the top D in the league as well as the top Rushing Offense! Both of the teams bring a solid D to the field, but the Steelers have the edge because the game is in Heinz field. Also, the biggest change of all, which Ogden forgot about this week when he was running his mouth, is the Steelers new head coach, Mike Tomlin!

Reports this week indicate the Steelers are going to attack the Ravens with the run. Not sure sure if this is a decoy or not, but the Steeler players always say one thing to the media and end up doing the complete opposite! Maybe this is like that fake end around they always run? You get so use to seeing that end take off on the fake around the outside and you know he's not getting the ball until you least expect it... so maybe this is the plan of the players, show the media this but we are really doing this! I'm probably reading into this entirely to much but you have to wonder, and start to realize teams are using the media as part of their chess match during the week trying to psych out the other team.


Join us this Monday night here in the gameday thread as we talk about the game and cheer our Steelers to a victory!!!! :tt02:


:towelwave: :towelwave: :towelwave:

black an gold 4 life
11-02-2007, 04:47 PM
THE STEELERS WILL WIN THIS AN WE WIN IT WITH CONVICTION,IT'S TIME 2 PUT SOME SPACE BETWEEN US AN THE REST OF THE AFCN,WHAT BETTER WAY THAN 2 TAKE IT 2 THE TEAM WHO KICK UR AZZZZZZZZZZZZZ TWICE LAST YEAR, MEMO 2 THE RATBIRDS:biteme:U SUCK UR TEAM IS OLD AN WERE GONNA:whiz:ON THE WHOLE RATBIRD TEAM!:gs::gs::gs:

BlitzburghNation
11-03-2007, 01:38 AM
Cannot wait for us to finally get our payback from last year :towelwave:

We are gonna kick them rat-turds :moon:

snowman79
11-03-2007, 07:48 AM
PAYBACK TIME PEOPLE WE OWE THESE A**HOLES A SEVERE KICKING AFTER LAST SEASON. LETS PUT A BIT OF DISTANCE BETWEEN US AND THE REST AND REMAIN IN OUR RIGHTFUL PLACE AT THE TOP OF THE DIVISION.

BRING IT ON RATBRIDS Mr Farrior and Co are waiting for you.

STEELERS BY 21 POINTS (HOPEFULLY)

HERE WE GO STEELERS HERE WE GO:rats::gs::gs::postal:

steelersgal86
11-03-2007, 08:30 AM
:rats:

:ratbirdssuck:

:steelersrocksign::steelersrocksign:

:towelwave::towelwave::towelwave:

BlitzburghRockCity
11-03-2007, 08:36 AM
:rats:

:ratbirdssuck:

:steelersrocksign::steelersrocksign:

:towelwave::towelwave::towelwave:

what she said !! :iagree: :plus1:


DOWN WITH THE RATBIRDS !!!!!!! :ratbirdssuck::rats:

:steelersrule:

FC FURY
11-03-2007, 10:43 AM
Reports this week indicate the Steelers are going to attack the Ravens with the run. Not sure sure if this is a decoy or not, but the Steeler players always say one thing to the media and end up doing the complete opposite!

I believe the Steelers game plan will be balance...The key will be Oline play...If the Steelers offensive line gets movement...The Steelers will jam the ball down the Ravens throats... It Just makes sense...The Ravens offense cant score points...The Ravens defense is talented...Not very deep...The Steelers would love to win a ball control game.

BlitzburghRockCity
11-03-2007, 11:51 AM
Im not sure I can contain myself until monday night !!! :rats:

K Train
11-03-2007, 11:32 PM
Both starting CBs likely out monday night

CB Samari Rolle could miss Monday's game because the undisclosed illness that kept him out for three games earlier this season has flared up again. It's unclear if Rolle will be able to recover in time to play against the Steelers. He didn't practice Friday and was unavailable for comment.


The Ravens were already anticipating not having Pro Bowl CB Chris McAlister in uniform because of a lingering knee injury that kept him out of practice all week..

KingNothing16
11-04-2007, 03:22 AM
Both starting CBs likely out monday night
.

That's what I like to hear.

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 09:05 AM
It's on tonight...bring it ratbirds!

memphissteelergirl
11-05-2007, 01:33 PM
It's on like a pot of neckbones!! :bigthumb:

Dan
11-05-2007, 03:44 PM
Good luck tonight, beat those Jailbirds. Unfortunately I gotta work, so I won't be able to watch

Deb
11-05-2007, 05:17 PM
yeah good luck tonite guys. Looking forward to having a few beers and watching the steelers on MNF

GoBenGo
11-05-2007, 07:06 PM
OH YEAH!!
hour and a half to go!
Here We Go, Steelers!
Here We Go!
It's Ratbird Huntin' time!!
Big Ben To Indestructable Hines- MONEY!
GET 'EM BOYS:tt02::tt02::tt02::tt02::tt02::tt02::tt02:

steelersgal86
11-05-2007, 07:10 PM
:gs: :gs: :gs:

BB2W
11-05-2007, 07:46 PM
Both of the Raven's starting corners are out this week. :helmet:

portcityblackandgold
11-05-2007, 07:51 PM
ARE YOU READY FOR SOME FOOTBALL?:tt02::tt02::tt02: IS IT TOO EARLY TO START THE CHANT?

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 07:51 PM
Bring on the rats, Im ready to see them get their asses handed to them !

steelcurtaingal
11-05-2007, 08:07 PM
what she said !! :iagree: :plus1:


DOWN WITH THE RATBIRDS !!!!!!! :ratbirdssuck::rats:

:steelersrule:

what he said :tt02::tt02::tt02::tt02::tt02::tt02::tt02:

DIESELMAN
11-05-2007, 08:21 PM
With McAllister and Rolle out, Ben has 2 rookie CB's to pick on. Just heard Billick named those 2 CB's team Capt's not Ray Lewis.

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 08:22 PM
Let's do this, Im ready !!!

BlacknGold Bleeder
11-05-2007, 08:23 PM
HERE WE GO STEELERS , HERE WE GO !! :tt02::tt02:

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 08:23 PM
Troy better let that hair down when the game starts !

DIESELMAN
11-05-2007, 08:24 PM
Troy better let that hair down when the game starts !

Leave it up, he ain't played worth a **** with it down :lol:

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 08:26 PM
my coworker is at this game tonight, I hate him ! :lol:

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 08:26 PM
Leave it up, he ain't played worth a shiat with it down :lol:

:lol: :lol:

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 08:29 PM
all the espn guys are picking the Steelers..that better not be bad luck!

steelersgal86
11-05-2007, 08:29 PM
all the espn guys are picking the Steelers..that better not be bad luck!


not at all...they just know who is going to win :tt02::tt02:

DIESELMAN
11-05-2007, 08:31 PM
I'm looking for a lot of big hits tonite :cope: :cope: :cope:

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 08:31 PM
there's the MNF music, let's get it on !!

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 08:35 PM
OH MAN I AM SO PUMPED !!!!!!!!!!

DIESELMAN
11-05-2007, 08:36 PM
We got our throwbacks on...SWEET!!!!!

BB2W
11-05-2007, 08:38 PM
Looks like the rain has subsided... :dunno:

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 08:40 PM
it's pouring there :lol:

Dee Mca
11-05-2007, 08:41 PM
It's raining. We play great in the rain.

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 08:41 PM
Let's go offense, right down the field !!

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 08:42 PM
first down Hines !! nice job Ben

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 08:43 PM
running is going to be tough tonight but we have to stick to it

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 08:45 PM
oh damn, I thought we might down that punt

Dee Mca
11-05-2007, 08:46 PM
Almost got to it.

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 08:48 PM
comon defense

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 08:50 PM
damn it Ike, you shoulda had that !

steelersgal86
11-05-2007, 08:50 PM
man, he should of had that!!!

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 08:50 PM
big play Troy !!!

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 08:51 PM
fumble !!!! our ball !!!

steelersgal86
11-05-2007, 08:51 PM
sweet!!!!! :tt02::tt02:

BB2W
11-05-2007, 08:53 PM
Harrison is a monster!!! :tt02:

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 08:54 PM
TOUCHDOWN !!!!! heath miller !!!!!!!!!!!!!!!!!! great play Ben ! way to escape !

steelersgal86
11-05-2007, 08:54 PM
awesome job Ben !!!!! :tt02::tt02:

DIESELMAN
11-05-2007, 08:54 PM
I'm talking to a buddy of mine on the phone and told him Miller TD right here WOOT!!!!

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 08:55 PM
now that's the way to start against the rats !

BB2W
11-05-2007, 08:55 PM
Ben is amazing!... How does he get away from that? :hail:

steelersgal86
11-05-2007, 08:55 PM
that was awesome!!!!! :tt02:

steelersgal86
11-05-2007, 08:55 PM
Ben is amazing!... How does he get away from that? :hail:


i know it didnt look like he was going too.....:cabbagepatch:

DIESELMAN
11-05-2007, 08:57 PM
Lets go D!!!!!! HERE WE GO STEELERS HERE WE GO!!!!!

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 09:01 PM
hell yeah, great pressure defense !

steelersgal86
11-05-2007, 09:01 PM
That's what I like to see :gs:

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 09:06 PM
big 3rd down now, comon !

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 09:07 PM
why the **** didn't ben run for the 1st, dmanit !

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 09:11 PM
holy **** !! James harrison just body slammed reed !!! our ball !

DIESELMAN
11-05-2007, 09:11 PM
Harrison with another FF!!!!!

BB2W
11-05-2007, 09:12 PM
Nice special teams play by Harrison and Timmons. :tt02:

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 09:12 PM
comon offense, punch this in !

DIESELMAN
11-05-2007, 09:13 PM
interference like a mother ****er!!!

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 09:14 PM
pass interference !!

SteelerDan43
11-05-2007, 09:15 PM
You guys update much quicker than the NFL website

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 09:15 PM
that's alright, keep running !

DIESELMAN
11-05-2007, 09:16 PM
TD!!!!!

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 09:16 PM
touchdown !!!!!!!!!!!! holmes !!!!!!!!

DIESELMAN
11-05-2007, 09:17 PM
You guys update much quicker than the NFL website

Thats cuz we're on it!!!!!

BB2W
11-05-2007, 09:17 PM
What a catch and throw by Ben and Holmes! :tt02:

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 09:17 PM
pour it on, don't stop !!!!!!!!!!!!!!!!!

portcityblackandgold
11-05-2007, 09:19 PM
:tt02::tt02::tt02:HERE WE GO STEELERS HERE WE GO

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 09:20 PM
comon defense !!!!!!!!!!!!!!!!

DIESELMAN
11-05-2007, 09:20 PM
another fumble????? lets go D!!!!!

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 09:21 PM
fumble !!!!!!! again !!!!!!!!! our ball !!

DIESELMAN
11-05-2007, 09:22 PM
another fumble????? lets go D!!!!!

:woot:

steelerfan11
11-05-2007, 09:22 PM
troy caused...smith came up with it!!!

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 09:22 PM
comon guys, get another one !!!!!!!!!!!!

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 09:25 PM
comon, keep running !!

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 09:26 PM
touchdown !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! washington !!!!!!!!

steelerfan11
11-05-2007, 09:26 PM
TOUCHDOWN!!!!


this time washington

DIESELMAN
11-05-2007, 09:26 PM
TD!!!!!

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 09:27 PM
pour it on baby !!!!!!!!! keep scoring !!!!! don't let up !

DIESELMAN
11-05-2007, 09:27 PM
:woot:

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 09:29 PM
comon defense, another turnover !!!

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 09:29 PM
loss of down, intentional grounding !

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 09:31 PM
hell yeah, punt that **** away.. im ****in lovin this Q!

DIESELMAN
11-05-2007, 09:31 PM
They can't stop us, they can only hope to get outta Pittsburgh alive!!!!!

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 09:33 PM
comon offense, another TD !! I want 52-0 !!

steelersgal86
11-05-2007, 09:34 PM
comon offense, another TD !! I want 52-0 !!


hell yeah :iagree:

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 09:35 PM
that's ok, we'll punt it away and play defense

DIESELMAN
11-05-2007, 09:36 PM
Inside the 20...lets go D!!!!!

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 09:39 PM
omg that was ****in insane !! Harrison is on fire tonight !!!!

DIESELMAN
11-05-2007, 09:39 PM
Harrison is ****ing them up!!!!!

DIESELMAN
11-05-2007, 09:39 PM
:woot:

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 09:40 PM
hell yeah, delay of game !! they are self desgtructing !!

DIESELMAN
11-05-2007, 09:40 PM
heres where they really nut up :lol:

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 09:41 PM
i ****in love this, big hits every play !

DIESELMAN
11-05-2007, 09:41 PM
I seen 7 black jerseys around the ball on that play, we're everywhere!!!!!

DIESELMAN
11-05-2007, 09:41 PM
Joey who??? :rofl:

steelersgal86
11-05-2007, 09:42 PM
this is great!!!!! :tt02: Harrison is awesome!!! Troy is doing great also:tt02:

DIESELMAN
11-05-2007, 09:44 PM
WTF!!!

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 09:44 PM
thats a touchdown !!!!! comon !

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 09:44 PM
nevermind, it hit the ground

DIESELMAN
11-05-2007, 09:45 PM
Thats BS!!!

DIESELMAN
11-05-2007, 09:45 PM
it hit the ground after he crossed the plane of the goal line

DIESELMAN
11-05-2007, 09:46 PM
oh well....it'll be 28-0 here in a few :cope:

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 09:46 PM
that's it, keep running, lets go !!

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 09:47 PM
bart scott is ****in retard.. you're down by 21 you asswipe !

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 09:48 PM
touchdown !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! holmes !!!!!!!!!!!!!!!!!!

DIESELMAN
11-05-2007, 09:48 PM
oh well....it'll be 28-0 here in a few :cope:

TD!!!!! 28-0 :woot:

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 09:49 PM
this is ****in awesome !! pour it on !!! send them home in bodybags !!!

BB2W
11-05-2007, 09:49 PM
Holmes is a real threat!... His skills downfield are second to none. :tt02:

DIESELMAN
11-05-2007, 09:50 PM
Ben is 8/11 125 yds and 4 TD's :woot:

DIESELMAN
11-05-2007, 09:50 PM
send them home in bodybags !!!

Yeah Baby!!!!!

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 09:53 PM
comon defense, no points...bring the pressure !!

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 09:53 PM
interception !!!!!!!!!! james harrison !!

BB2W
11-05-2007, 09:54 PM
interception !!!!!!!!!! james harrison !!Amazing player... Joey who? :tt02:

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 09:54 PM
let's go offense !!!!!!! another TD !! pour it on !!

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 09:55 PM
comon ,let's get HInes a TD

BB2W
11-05-2007, 09:58 PM
comon ,let's get HInes a TDFor the record, or your FF team?... lol

DIESELMAN
11-05-2007, 09:58 PM
With all of our great players of all time being at the game, the Ratbirds should be ashamed of even showing up let alone playing like a bunch of school girls. :woot:

Friday133
11-05-2007, 09:58 PM
Did anyone else see that block Ward put on Ray Lewis? He knocked him into next week!

portcityblackandgold
11-05-2007, 10:00 PM
:tt02::tt02::tt02::tt02::tt02:CAN WE RUN IT UP TO 60?

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 10:00 PM
touchdown !!!!!!!!!! washington !!! ****in hell yeha !!!

DIESELMAN
11-05-2007, 10:00 PM
5 TD's in a game!!!!! :woot:

BB2W
11-05-2007, 10:02 PM
GREAT game by Ben... I'm kinda shocked. :tt02:

You guys with cable are ahead of me by a few seconds. :greengrin:

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 10:02 PM
im so excited I just can't even contain myself !!

DIESELMAN
11-05-2007, 10:02 PM
The Ratbirds shouldn't even come out for the 2nd half

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 10:03 PM
damnit Rossum !! comon !!! no cheap yards !

DIESELMAN
11-05-2007, 10:03 PM
c'mon whats up with stupid penalties?!?!?!?!?!?

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 10:03 PM
DEFENSE !!!!!!! DEFENSE !! CMON, NO TD !!

DIESELMAN
11-05-2007, 10:04 PM
How sweet is it to look at the scoreboard and see 35-0, 1st half????? :woot:

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 10:04 PM
DAMNIT WTF WAS THAT !!!

DIESELMAN
11-05-2007, 10:04 PM
oops....35-7 :lol:

DIESELMAN
11-05-2007, 10:05 PM
lets go Ben 6 TD's in a half!!!!!

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 10:05 PM
alright, we get the ball back, I want another damn TD !!!

DIESELMAN
11-05-2007, 10:05 PM
y'all wanna play? lets play some football!!!!!

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 10:05 PM
comon STeelers !! don't let up, keep pouring it on !!

DIESELMAN
11-05-2007, 10:08 PM
take the sack...smart play Ben

DIESELMAN
11-05-2007, 10:10 PM
damn almost got the 1st down

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 10:11 PM
oh ****,..hines just blasted Reed on that play !!!

DIESELMAN
11-05-2007, 10:11 PM
Reed got the **** knocked outta him by Ward!!!!! :woot:

DIESELMAN
11-05-2007, 10:12 PM
what a game, I bet the old timers are having a blast :cope:

DIESELMAN
11-05-2007, 10:14 PM
we need to turn the heat up in the 2nd half

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 10:14 PM
harrison with the sack again !!!!

DIESELMAN
11-05-2007, 10:14 PM
Sack!!!!! Yeah Baby!!!!!

DIESELMAN
11-05-2007, 10:15 PM
they're getting a taste of what we had last year

DIESELMAN
11-05-2007, 10:15 PM
Halftime 35-7 :woot:

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 10:15 PM
that's the best half of STeeler football I have ever seen !! hot damn !!!

SteelersfaninPhilly
11-05-2007, 10:17 PM
Now lets run it up. Do not take your foot off the pedal.

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 10:20 PM
That's right man !! Pour it on, I want atleast 3 more TD's in this game !!!

DIESELMAN
11-05-2007, 10:23 PM
Ben is 11/14 164 yds and 5 TD's....time for a few more :woot:

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 10:25 PM
I think they said his QB rating is like 155.0 tonight so far !!! Pour it on baby, make them rats pay for every damn play last year !

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 10:27 PM
let's go right down the field and score again !!! comon !!

BlackGold4vr
11-05-2007, 10:29 PM
Can we have co-MVP's?

It's going to be tough picking between James Harrison and Ben Roethlisberger! They are both having career nights!

K Train
11-05-2007, 10:30 PM
cant stay long...how about james harrison? lol

koop are you doing ok?

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 10:32 PM
alright lets go defense !!!!!!!!!!!

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 10:34 PM
yeah baby !!!!!!! sacked !!!!!!!!!!!!!1 Farrior !!!

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 10:35 PM
Now let's go offense, down the field and eat the clock !!

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 10:39 PM
great punt by Dsep !!! outstanding coverage !! hell yeah !

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 10:40 PM
personal foul on the rats !!! hell yeah !

Gr8N8
11-05-2007, 10:40 PM
5 TD's by Ben Roethlisberger? :eyecrazy: Wow, the Browns do suck.

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 10:41 PM
that ****in rat made a cheap shot !! you piece of ****, take your dumbass outta here !!

DIESELMAN
11-05-2007, 10:43 PM
nice trip up by Harrison, shoulda had him in the backfield

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 10:44 PM
Haggans is limping, he did a 180 and flipped over landing funky...

DIESELMAN
11-05-2007, 10:44 PM
did Mel Blount just call the Ratbirds pathetic? LMAO!!!

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 10:44 PM
Yeah he did man, LMFAO !!

DIESELMAN
11-05-2007, 10:48 PM
Ratbird receivers are hearin footsteps :woot:

DIESELMAN
11-05-2007, 10:48 PM
Yeah he did man, LMFAO !!

Sweet!!! I love it!!!!!

SteelerFan87
11-05-2007, 10:49 PM
LOL! Kornheiser just called McNair "kid". :lol:

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 10:50 PM
let's go offense, another TD !!!! comon !!!

DIESELMAN
11-05-2007, 10:52 PM
Sweet pass!!!

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 10:52 PM
oh no Ben, get up !!!!.... great catch by Santonio, first and goal !!

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 10:53 PM
he landed awkwardly on his shoulder.

DIESELMAN
11-05-2007, 10:54 PM
Hopefully he just got shaken up.....

DIESELMAN
11-05-2007, 10:55 PM
he'll be aight

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 10:55 PM
Batch is in , Ben is stil down but sitting up now.. landed kinda funky on his rib and shoulder. he's walking off now.

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 10:57 PM
that's alright, kick the FG.

DIESELMAN
11-05-2007, 10:58 PM
shake that **** off Ben :cope:

DIESELMAN
11-05-2007, 10:58 PM
Look at Reed...LMAO

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 10:58 PM
oh ****, Jeff Reed went right after the rats !! go get em !!

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 10:59 PM
they are looking at his foot, calf and hip of Ben.

DIESELMAN
11-05-2007, 11:00 PM
Ben landed completely flat on his right side

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 11:00 PM
it's getting ugly out there, words and pushing after every play now

DIESELMAN
11-05-2007, 11:00 PM
he'll be fine, keep Batch in and let Ben shake it off

DIESELMAN
11-05-2007, 11:01 PM
it's getting ugly out there, words and pushing after every play now

Yeah Baby!!!!! :cope::cope::cope::cope::cope:

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 11:02 PM
huge hit by Troy !! yeah baby, punt it away !

DIESELMAN
11-05-2007, 11:02 PM
Troy finally stuck somebody!!

DIESELMAN
11-05-2007, 11:03 PM
Aight, y'all enjoy the game, gotta hit the sack :cope:

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 11:03 PM
Ben is up throwing now on the sidelines.

steelerfan11
11-05-2007, 11:04 PM
what happened to haggans? did he break his hand? I thought i heard that but i wasn't sure.

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 11:04 PM
keep Ben out of this game, no need to bring him back !

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 11:04 PM
they were talking about Haggans breaking his hand in training camp.

steelerfan11
11-05-2007, 11:05 PM
ooo k thanks...thought i missed something but i wasn't sure

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 11:05 PM
Ben is trying to get back in the game, he's talking to Tomlin now.

SteelerFan87
11-05-2007, 11:06 PM
I'm simultaneously watching this game, posting here, and at a Pats site. All the Pats fans are like "see! The Steelers are running up the score! Ben was throwing deep!" Of course any Steeler fan can see it was probably intended to be a mid-range pass for the 1st down to keep the clock going, but the play broke down and Holmes and Ben had to improvise like they do all the time. Sucks that Ben got hurt. It would have been nice for him to get me some more fantasy points :lol: Looks like he'll be fine.

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 11:06 PM
outstanding kick by Dsep ! out of bounds at the 10

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 11:08 PM
harrison again !!!!!!!!!! sack !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 11:09 PM
it's total domination by James Harrison tonight, he's having a career night !

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 11:12 PM
Ben is back in the game

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 11:14 PM
Boller is coming in for the rats now.

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 11:18 PM
let's go, take boller out of the game in a body bag !!!

BlitzburghRockCity
11-05-2007, 11:24 PM
Batch is in, Ben is done for the night.

BlacknGold Bleeder
11-05-2007, 11:47 PM
ratbirds = homecoming queens :tt02::tt02:

BlacknGold Bleeder
11-05-2007, 11:49 PM
Harrison = POTG or whatever it will be called....

K Train
11-06-2007, 12:16 AM
that was lovely

Koopa
11-06-2007, 12:25 AM
great win

charlie batch still sucks *** in the red zone lol

and in the draft with the first round pick, lets pick the best punt returner/kickoff returner......cause we got nothing in that department lol

BlitzburghRockCity
11-06-2007, 12:38 AM
that was lovely

Yes it was !

TSO last night
A ratbird *** kickin tonight

I can't remember when I've had a better weekend !

Koopa
11-06-2007, 12:40 AM
Yes it was !

TSO last night
A ratbird *** kickin tonight

I can't remember when I've had a better weekend !

but but...........monday is a weekday :lol:

K Train
11-06-2007, 12:41 AM
im disappointed we went conservative in the second half....it was good though lol

Koopa
11-06-2007, 12:43 AM
that did suck especially since when willie plays a good defense he turns into the reason he went undrafted lol

if carey davis was in on that play when they threw it to krieder i guarantee you taht would have been a TD





i hate ray lewis, he is a ****ing faggot, i hope he has a career ending injury lol

lol @ this faggot, thinking they are gonna beat us in december, the only way that happens if we start batch and carey davis and cedric wilson and willie ried

K Train
11-06-2007, 12:51 AM
that did suck especially since when willie plays a good defense he turns into the reason he went undrafted lol

if carey davis was in on that play when they threw it to krieder i guarantee you taht would have been a TD





i hate ray lewis, he is a ****ing faggot, i hope he has a career ending injury lol

lol @ this faggot, thinking they are gonna beat us in december, the only way that happens if we start batch and carey davis and cedric wilson and willie ried

i called it, holmes dominates the world, heath has a big day and willies body shuts down. lol

and i agree, davis would have caught that

PLEASE tell me you saw ward **** reed up....it was ****ing beautiful

K Train
11-06-2007, 12:55 AM
LMAO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ray Ray on nfl net...........HAHAHAHAAHAHA

BlacknGold Bleeder
11-06-2007, 12:56 AM
That was an awesome hit on Reed !! He was looking very lost on the bench, just holding his head to make sure it was still attached...

I don't agree Davis wouldn't have made it out of the backfield,lol

Koopa
11-06-2007, 01:01 AM
i called it, holmes dominates the world, heath has a big day and willies body shuts down. lol

and i agree, davis would have caught that

PLEASE tell me you saw ward **** reed up....it was ****ing beautiful

hell yeah, that was ****ing awesome, as soon as he hit him, he looked towards teh ravens bench and told them to send trainers, he knew he ****ed him up right away lol

did you see that nice block by holmes in the first when ward was running?? i love how ward is rubbing off on him lol

heath didn't have a big day though, just a nice one lol

GoBenGo
11-06-2007, 01:29 AM
(standing):clap::clap::clap::clap::clap::clap::cla p:

Big Ben is a monster! I love it, I could not have scripted the first half better!!
I don't know if I just had happy-ears, but Jaworski called a great game.
Huge Win!!
So much vindication! Hines is the Ravenkiller, smash, smash, That my boys and girls is violent football. :eyecrazy:Harrison:eyecrazy:! or should I say WMD!? Total ownage! Had the booth saying
Joey Porter who? several times. Harrison took the Ratbirds heart.Then he ate it! And Holmes smoking the secondary all night!:cabbagepatch:
All in front of the legends, all the legends, on Monday Night Football.

The booth said it several times: It feels like a homecoming game, where you schedule a team to beat-up on.:lol:

GoBenGo
11-06-2007, 01:35 AM
...and this week's Spotlight Steeler : JAMES HARRISON!!
shocker-lol

NOVA STEELERS
11-06-2007, 07:30 AM
Anyone see gay lewis interview on Sportscenter???? saying if it wasn't for the turnovers they (STEELERS) didn't move the ball on us.......... WHATEVER gay ray, I guess the year you got lucky and one a ring your offense was ranked #1.......... )&&)^$&($$%*$^%$@&%

memphissteelergirl
11-06-2007, 09:35 AM
Ray Lewis=delusional idiot

That is all.

ARKIESTEEL
11-06-2007, 10:06 AM
Its crap like what Ray Ray said that makes me wish we had of not sit on the ball in the 2nd half. The ravens D was so open to the pass that Ben and Batch both could have run up a few more TD's on them. Plus Ray Ray and their D was the ones that got flagged ever other play come on Ray when they was helping half your team off the grass didnt you stop to think maybe just maybe it was just a plain old run of the mill down home *** whipping. Ray Ray is all show and no go.........come on and call out your coach again this week big boy. Ravens 6 Bungles 21 and you all slip to 4 and 5

BBG7
11-06-2007, 10:45 AM
Its crap like what Ray Ray said that makes me wish we had of not sit on the ball in the 2nd half. The ravens D was so open to the pass that Ben and Batch both could have run up a few more TD's on them. Plus Ray Ray and their D was the ones that got flagged ever other play come on Ray when they was helping half your team off the grass didnt you stop to think maybe just maybe it was just a plain old run of the mill down home *** whipping. Ray Ray is all show and no go.........come on and call out your coach again this week big boy. Ravens 6 Bungles 21 and you all slip to 4 and 5

I agree...but the Steelers have class...something the Gay Ray and the Rats know nothing about!

What a great win...and you know that they know (even if they don't admit it) it could have been a lot worse!!

Forged in Steel
11-06-2007, 11:14 AM
That game was awesome! The only crappy part was that the Steelers gave up 7 points and they didn't run up the score and Ben couldn't get 6 TD.

AZ_Steeler
11-06-2007, 11:21 AM
Steelers 38
Ravens 7

Stat of the game: Ravens 104 Total Yards of Offense :cope:

black an gold 4 life
11-06-2007, 12:37 PM
YEA THE PUNISHMENT WE GAVE THEM ON OFFENSE AN DEFENSE MADE THE RATBIRDS SCARED OF US, HINES WARD ALMOST TOOK OUT BART SIMPSON AN GAY RAY, AN JAMES HARRISON HAD AN NIGHT THAT MAKES LAMBERT AN HAM JEALOUS,WAY 2 PUNISH THEM RATBIRDS,MAN THIS FEELS GREAT,NOW WE HAVE 2 DO IT 2 THE CLOWNS ALSO.